Podjetje

O podjetju

Vse kar morete vedeti o PaMAX

 

Servis sanitarnih armatur - pip

Se vam je že zgodilo, da vam je odpovedala pipa ?

Pipa kaplja, voda ne teče, mrzel tuš, pipa …….

 

Kljub vedno sodobnejši in vrhunski tehniki, se vseeno zgodi, da ta tudi odpove.

Razlogov je veliko, žal pa se to običajno zgodi, ko to najmanj pričakujemo in ravno najbolj potrebujemo.

 V trenutku smo postavljeni pred dejstvo: KAKO ZADEVO HITRO IN UGODNO POPRAVITI?

Klicanje prijateljev, ki »obvladajo« skrbi ali bo trajalo teden ali dva, so z nakupom pogodbenih blagovnih znamk odveč.

 

Ko kupite naše produkte, ste varni. Z nakupom opreme dobite tudi hitro odziven servis na terenu ali v naših prostorih, v katerih poskrbimo, da je popravilo za vas kar najmanj "boleče" -  to pomeni hitro, temeljito in cenovno ugodno. 95% napak odpravimo v 48 urah!

 

V čem se razlikujemo od klasičnih servisov?

 

  1. V IZJEMNI HITROSTI

Vsi vemo, da je zakonski rok za popravilo 45 dni. Ali lahko v praksi zdržimo brez tuša 45 dni?

SEVEDA NE! Hitrost popravila je za vse nas zelo pomembna.

V našem servisu so zaposleni serviserji, ki poznajo celoten prodajni program, saj so z njimi dnevno v stiku. Ravno zaradi širokega znanja in usposobljenosti, je njihova odzivnost izjemna - 95 % napak odpravijo v 48 urah! Če je reklamacija zahtevnejša, kot je na primer okvara katerih rezervne dele je potrebno naročiti, se individualno dogovorimo o roku dobave in menjave.
 

  1. V ZNANJU IN ODKRITOSTI
    Nikoli vas ne zavajamo in ne mečemo peska v oči. Odkrito vas seznanimo z nastalo škodo in dejanskim stanjem ter svetujemo, kako vašo napako čim hitreje in z najmanjšo mogočo investicijo odpraviti, kar bistveno pripomore h kratkim servisnim rokom. Svoje strokovno znanje serviserji neprestano nadgrajujejo in se ažurno seznanjajo z novimi modeli, ki stopijo v prodajo. Če vam npr. odpove kartuša ki je na zalogi , običajno uspemo hitro rešiti.

 

  1. V UGODNI URNI POSTAVKI
    Naša urna postavka je razumna . Obračunavamo jo korektno, torej po dejansko porabljenih urah.
     
  2. V TEHNIČNEM SVETOVANJU in ODPRAVI NAPAK ŽE PO TELEFONU

Ugotovili smo, da je v veliko primerih težavo mogoče rešiti po telefonu. Zaposleni v servisu so strokovno podkovani in svetujejo primerno tehničnemu znanju sogovornika. Tako si prihranite pot in stroške, težavo pa rešite takoj. 
 

  1. V POŠTENOSTI

Naše popravilo je optimizirano. Odpravimo samo resnično nastale napake in to brez nepotrebnega dodajanja še drugih storitev, ki bi višale vaš strošek. Vse napake vam pojasnimo. Ne pišemo navideznih servisnih ur, ampak jih obračunamo dejansko samo toliko, kot smo jih porabili.
 

  1. V PRIJAZNOSTI
    Naši serviserji vaše težave vzamejo z vso resnostjo in se jim popolnoma posvetijo ter so vedno pripravljeni pomagati. Nikoli se ne bodo na vas znašali po telefonu, ampak vam bodo vedno prijazno prisluhnili.

  

Čeprav je okvara sanitarne armature neprijetna izkušnja, bomo storili vse, da bo servis temeljit in vaš problem rešen v čim krajšem času. Servisirana sanitarna armatura bo po popravilu deloval brezhibno.

 

Opozorilo: naš servis ni zunanji servis, kar pomeni, da servis izvajajo pri nas zaposleni.

Servisiramo opremo tako v garancijskem obdobju za pogodbene partnerje in tudi ko ni več v garancijskem obdobju.

 

 V primeru težav pokličite SERVIS PaMAX in tehnično pomoč: +386 41 333 389